KÜP BLOKNOT
Masaüstü Yayıncılık DİĞER ÜRÜNLER Masaüstü elemanları sadece kartvizit, dosya, el ilanı, broşür, afiş ve menüden...
DİĞER ÜRÜNLER
Masaüstü elemanları sadece kartvizit, dosya, el ilanı, broşür, afiş ve menüden ibaret değildir. Bütün bunların yanında magnet, baskılı matbu evraklar ( fatura, irsaliye, makbuzlar, şirket içi yazışma evrakları, ) bloknot, küp blok, takvimler, notluklar gibi bir çok ürün mevcuttur. Bu ürünler gerek tükendiği anda hemen yapılması gereken gerekse de promosyon olarak hazırlanan ürünlerdir.
BLOKNOT, KÜP BLOK, NOTLUK
Aslında bu üç üründe aynı amaç için kullanılmaktadır. Üzerine not yazmak için. Ancak notluk iş yerinizde masa üstünde bulunan ve küçük notların alındığı üründür. Kare şeklinde bir kutuda bulunan baskılı not kağıtları olarak bilinir. Herkesin işine yarayan bu küçük promosyon ürünü masa üstü ürünlerin vazgeçilmezlerindendir. Notluk ise biraz daha büyük olup masa üstünde bulunan ancak bir kısmının cepte taşınabildiği ürünlerdir. Ön ve arka baskılı olarak tasarlanan ve baskısı yapılan notluk daha çok unutmayınız ve not alınız gibi bazı ibarelerin yer aldığı ürünlerdir.
KÜP BLOKNOT TASARIMI İZMİR
Küp bloknot tasarımı İzmir için detaylı görüşme yapılarak tasarım onaylanır. Onaylanan küp bloknot tasarımı İzmir baskı için hazırlanır. Baskı özelliğine göre renkli yada tek renk olarak baskı yapılır.
Küp bloknot tasarımı İzmir ise daha çok ofiste ve not almak için kullanılan ürünlerdir. Sektörünüzde sizden ürün alan firma ya da ustalar için tasarlanan ve onlara promosyon olarak dağıtılan küp bloknot, bloknot, ciltli olarak üretilmektedir. Küp bloknotlar renkli ve tek renk olarak da tasarlanmaktadır. Küp bloknot tasarımı İzmir daha büyüğü olarak yine defter üretimi ve tasarımı yapılmaktadır. İç sayfalarda firma logo baskısı, kapakların özel olarak tasarlanması defterin kalitesine göre değişmektedir.
MASA ÜSTÜ YAYINCILIK NEDEN ÖNEMLİ
Masaüstü yayıncılık elamanları sürekli tüketilen, firmalara, müşterilerinize dağıtılan ve sizi gülük olarak hayatta tutan ürünler olduğu için çok önemlidir. Örneğin bir pizza firması için masa üstü yayın elemanlarından en çok kullandıkları magnet, yemek (Amerikan) servis, broşür, adisyon, menü, fatura ve kartvizittir. Bu baskılı ürünler daima firma ile müşteri arasındaki köprüyü kuran en sıcak ürünler olduğu için tasarımı ve baskısı özel olarak hazırlanmalıdır.
Kurumsal kimliğini tasarlayan bir firmanın masa üstü yayın elemanlarının baskısını yaptırarak bir an önce dağıtıma geçmek istemesi en doğal hakkıdır. Ancak masa üstü yayınları kurumsal kimliğe bağlı kalmadan çokça değişebilmektedir. Kampanyanın çeşidine, ürünün özelliğine, broşürdeki elemanların fiyatlandırılmasına kadar bir çok etken yeniden tasarıma ihtiyaç duymaktadır. İşte burada devamlılık önemlidir. Hem kurumsallığı bozmadan yani kurulsa kimlik tasarımına bağlı kalınmalı, hem de yeni tasarım için fikir üretilmelidir. Bu açıdan incelendiğinde masa üstü yayın elemanları tasarımları çok önemlidir.
Masa üstü yayıncılık hem hızlı tasarlanarak basılmalı hem de kaliteli ve firma kurumsallığını yansıtmalıdır. İşte ajans farkı burada ortaya çıkmaktadır. Ajans ihtiyacı önceden sezmeli ve hazırlığını en hızlı şekilde yapmalıdır. Masa üstü elemanları tasarlanırken sürekli değişen kampanya ve ürün ihtiyacı göz önüne alınmalıdır.