loading

Show info

bilgi@maviyesilajans.com.tr
www.maviyesilajans.com.tr
0532 625 85 53 - 0232 462 07 43

MÜŞTERİ MEMNUNİYET FORMU

Masaüstü Yayıncılık MASAÜSTÜ YAYINCILIK NEDEN ÖNEMLİ ? Masaüstü yayıncılık elamanları sürekli tüketilen, firmalara, müşterilerinize dağıtılan ve...

Details

Masaüstü Yayıncılık

MASAÜSTÜ YAYINCILIK NEDEN ÖNEMLİ ?

Masaüstü yayıncılık elamanları sürekli tüketilen, firmalara, müşterilerinize dağıtılan ve sizi günlük olarak hayatta tutan ürünler olduğu için çok önemlidir. Örneğin bir pizza firması için masa üstü yayın elemanlarından en çok kullandıkları magnet, yemek (Amerikan) servis, broşür, adisyon, menü, fatura ve kartvizittir. Bu baskılı ürünler daima firma ile müşteri arasındaki köprüyü kuran en sıcak ürünler olduğu için tasarımı ve baskısı özel olarak hazırlanmalıdır.

Kurumsal kimliğini tasarlayan bir firmanın masaüstü yayın elemanlarının baskısını yaptırarak bir an önce dağıtıma geçmek istemesi en doğal hakkıdır. Ancak masaüstü yayınları kurumsal kimliğe bağlı kalmadan çokça değişebilmektedir. Kampanyanın çeşidine, ürünün özelliğine, broşürdeki elemanların fiyatlandırılmasına kadar bir çok etken yeniden tasarıma ihtiyaç duymaktadır. İşte burada devamlılık önemlidir. Hem kurumsallığı bozmadan yani kurulsa kimlik tasarımına bağlı kalınmalı, hem de yeni tasarım için fikir üretilmelidir. Bu açıdan incelendiğinde masa üstü yayın elemanları tasarımları çok önemlidir.

OTEL BASKILI ÜRÜNLER

Otel baskılı ürünler tasarımları ve baskısı mavi yeşil ajans tarafından yapılmaktadır. Otellerde kullanılan bir çok materyalin tasarımını ve baskısını yapmaktayız. Otel baskılı ürünler için firmanız ile yapılan görüşmeler sonunda otel baskılı ürünler ihtiyacınıza göre tasarlanmaktadır. Bu ürünlerin tasarımları ve baskılarını yapmaktayız.

Masaüstü elemanları hem hızlı tasarlanarak basılmalı, hem de kaliteli ve firma kurumsallığını yansıtmalıdır. İşte ajans farkı burada ortaya çıkmaktadır. Ajans ihtiyacı önceden sezmeli ve hazırlığını en hızlı şekilde yapmalıdır. Masaüstü elemanları tasarlanırken sürekli değişen kampanya ve ürün ihtiyacı göz önüne alınmalıdır.